Gegužės 11 d. 6d klasė dalyvavo integruotoje edukacinėje išvykoje Kaune. Mokiniai M. K. Čiurlionio dailės muziejuje dalyvavo edukacijoje šifruojant šio dailininko ir kompozitoriaus kūrybos simbolius bei žiūrėjo virtualios realybės filmą, paremtą M. K. Čiurlionio kūryba. Atsidurti paveikslų viduje, įsijausti į besikeičiančią aplinką, būti jos dalyviu  – patirtis, padedanti geriau suvokti šio menininko kūrybos simbolius.
Išvyką papildė fizinio aktyvumo veiklos Jump Space batutų parke.
 
Informaciją pateikė klasės auklėtoja Vida Bersėnienė

Gegužės 10 d. PUG vaikai lankėsi Rimkų bibliotekoje, kur vyko edukacinė veikla, skirta pažinti jausmus. Bibliotekininkė Aida skaitė vaikams Aurélie Chien Chow Chine knygą „Vienaragis Gastonas. Mano jausmai. Kaip elgtis, kai užvaldo įvairios emocijos“, bei Annos Llenos knygą „Spalvų monstriukas“. Vaikai susipažino su „Kimoči“ ( japoniškai, tai reiškia jausmas) žaislais.Tai: Balandė Meilė, Debesėlis, Vikšrelis, Katytė ir Lipšniakojė.  Mokėsi jausmų pavadinimų, kaip bendrauti, kaip valdyti savo jausmus. Stebėjo animacinį filmuką.

Bibliotekininkė Neringa kiekvienam vaikui davė po mažą monstriuką, kurį turėjo nuspalvinti taip, kokią emociją šiuo metu išgyvena. Vaikai noriai atliko visas užduotis. Ačiū bibliotekininkėms už šią smagią, įdomią veiklą.

Informaciją ir nuotraukas pateikė PUG mokytoja Jolita Žižienė

 

„Metų klasės“ rinkimai tęsiasi. Smagu pasidžiaugti, kad susumavus balandžio mėn. rezultatus, net penkios klasės surinko maksimalią taškų sumą. Sveikiname 5c, 6c, 6d, 7b, 7e klases.

Informaciją pateikė pavaduotoja ugdymui R. Grinskė

Sakurų žydėjimas japonams simbolizuoja trumpą žmogaus gyvenimą ir naują pradžią, o sakuros žiedas – vienas iš svarbiausių Japonijos simbolių. Didžiojoje Japonijos dalyje pražydus sakuroms, balandžio 1 dieną, šalies moksleiviams prasideda nauji mokslo metai.

Šiemet prie sakurų žiedų šventės Lietuvoje kūrimo prisidėjo mūsų progimnazijos 4-7 klasių mokiniai. Jie dalyvavo respublikiniams projekte „Hanami matsuri – sakurų žiedų šventė“, kurio tikslas – ugdyti pagarbą kitų šalių kultūrai, lavinti estetikos ir grožio supratimą, būti iniciatyviu savo šalies pristatymo Europai piliečiu.

Dailės ir technologijų pamokų metu mokiniai domėjosi japonišku meniniu popieriaus lankstymo būdu Origami ir išlankstė daugiau nei 300 sakuros žiedų. Iš viso iš įvairių Lietuvos mokyklų sulaukta apie 6000 sakuros žiedų, iš kurių sukurta meninė sakuros medžio instaliacija.

Paskutinėje nuotraukoje – šio projekto organizatorė Eglė Ragauskaitė, Kauno švietimo inovacijų centro metodininkė. Ji nuoširdžiai dėkoja mūsų progimnazijos bendruomenei, kad prisidėjome prie projekto įgyvendinimo ir kviečia iki birželio 5 d. atvykti aplankyti sakuros medžio instaliaciją Verslo lyderių centre BLC (K. Donelaičio g. 62, V. Putvinskio g. 53).

Informaciją pateikė pavaduotoja ugdymui J. Skamaročienė

Sveikiname mokyklinės lietuvių kalbos olimpiados nugalėtojus ir juos ruošusias mokytojas Dianą Kizogian, Daivutę Kloniūnienę, Loretą Kazlauskienę, Leonorą Postaukienę.

     5 klasė:

I   Benas Damulis, 5b 

II  Dominykas Baltaitis, 5e

III  Liana Fedotova, 5c 

III  Vakarė Vitkauskaitė, 5e 

    6 klasė:

I    Gabija Jakutytė, 6d

II   Gabija Daugirdaitė, 6a

III  Vytautas Dapšys, 6a

III  Ugnius Jakimavičius, 6d

III  Kotryna Plukaitė, 6b

    7 klasė:

I    Rytė Žviliūtė, 7c

II   Patricija Žukauskaitė, 7b

III  Tėja Norvilaitė, 7e

III   Gertrūda Bazevičiūtė,7d

  8 klasė:

I   Ula Bazevičiūtė, 8e

II  Milana Cechanoveckaitė, 8e

II  Izabelė Gužytė, 8e

III  Elzė Černiauskaitė, 8e

III  Ugnė Grizickaitė, 8e