Šiandien Justino Vareikio progimnazijos mokiniai ir bendruomenė minėjo Kovo 11-ąją - Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dieną, kurią pavadino „Ačiū už laisvę rinktis!“
Mokiniai šią šventinę dieną pradėjo kartu su savo auklėtojais, kalbėdami apie Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo dienos prasmę, apie istorinius žingsnius, atvedusius Lietuvą iki Kovo 11-osios, varžydamiesi viktorinose, aptardami kitas dienos veiklas. O jų buvo nemažai. Moksleiviai, pasitarę su šeima, galėjo pasirinkti labiausiai jiems patinkančias, įdomiausias veiklas. Šios gražios šventės proga progimnazijos mokiniai savo šaliai skyrė piešinius, kulinarinius sveikinimus, nuotraukas, palinkėjimus, ieškojo valstybingumo simbolių savo aplinkoje, fotografavosi prie šeimai ar šaliai svarbių objektų, puošė savo kambario langus, dalyvavo akcijoje „Lietuva pro mano langą!“ (Akcijos žemėlapį su mūsų ir kitų šalies mokinių nuotraukomis bei linkėjimais Lietuvai rasite čia: https://arcg.is/1LieC5 )
5-8 klasių mokiniai taip pat dalyvavo akcijoje „Iš širdies į praeitį”, rašydami laiškus istorinėms Lietuvos asmenybėms bei aktyviai įsitraukė į iššūkį „Išvaikščiok raidę“: visi kartu išvaikščiojo, išbėgiojo svarbius mūsų tautai himno žodžius: „VARDAN TOS LIETUVOS VIENYBĖ TEŽYDI!”
Dėkojame progimnazijos mokytojams, mokinių tėveliams už tai, kad mokote mylėti ir puoselėti savo kraštą, branginti savo šalies nepriklausomybę. Ačiū, mieli mokiniai, kad šiandien buvote aktyvūs, kūrybiški, draugiški, kad domitės Lietuvos istorija, grožitės jos gamta ir skiriate pačius gražiausius sveikinimus savo šaliai.
Su švente, Justino Vareikio progimnazijos bendruomene!
Informaciją pateikė direktorės pavaduotoja ugdymui Jurgita Skamaročienė
I vieta - Augustas Skridliauskas (6a kl.)
I vieta – Rokas Šetkus (6a kl.)
I vieta – Astrid Agnietė Frozė (7d kl.)
I vieta – Liepa Maciulevičiūtė (8a kl.)
I vieta – Paulina Bartaševičiūtė (8e kl.)
II vieta – Emilija Mukaitė (8a kl.)
II vieta – Dominykas Darandovas (8e kl.)
Ačiū mokytojams, Živilei Nekrašaitei ir Laurynui Gailiui!
Kovo 6 d. – Europos logopedo diena. Šiai dienai paminėti Jonavos Justino Vareikio progimnazija kartu su Jonavos rajono logopedų ir specialiųjų pedagogų metodiniu būreliu kvietė Jonavos rajono ugdymo įstaigų PUG ir 1-4 klasių mokinius dalyvauti virtualiame poezijos projekte „Spalvotas eilėraštis“. Projekto tikslas – skatinti logopedus naudoti inovatyvius metodus savo darbe, skleisti gerąją rajono logopedų darbo patirtį bei parodyti raiškios, taisyklingos kalbos grožį. Projektą kuravo direktorė Olga Mediekšė, vykdė logopedė Edita Ruckienė ir specialioji pedagogė Lina Zajankauskienė.
I projekto etapas buvo organizuojamas sausio – vasario mėn. ugdymo įstaigose. Mokiniai/ugdytiniai, padedami logopedų, iliustravo eilėraštį ar jo ištrauką pasirinkta technika. Vertinimo komisija išrinko dalyvius į II projekto etapą. Vaikai mokėsi eilėraščius mintinai. Buvo parengti vaikų deklamuojamų eilėraščių balso įrašai.
Džiaugiamės Jonavos Justino Vareikio progimnazijos, Jonavos pradinės mokyklos, Jonavos r. Bukonių mokyklos- daugiafunkcio centro, Jonavos r. Ruklos Jono Stanislausko mokyklos – daugiafunkcio centro, Jonavos vaikų lopšelio-darželio „Dobilas“, Jonavos vaikų lopšelio-darželio „Saulutė” ugdytinių ir mokinių nuoširdžiai deklamuojamais eilėraščiais ir gražiais piešiniais, dėkojame logopedams ir pedagogams už jų darbą.
Kviečiame kartu pasidžiaugti!
Informaciją pateikė specialioji pedagogė Lina Zajankauskienė ir logopedė Edita Ruckienė
„Metų klasės“ rinkimai tęsiasi! Daugiausiai taškų vasario mėnesį surinko 8d klasė. Sveikiname juos! Vos viena dešimtąja dalimi atsilieka 7a klasė. Susumavus spalio - vasario mėnesių rezultatus, pirmauja 6d klasė. Antroje vietoje lieka 7a klasė.
„Metų klasės“ tarpiniai rezultatai skelbiami kiekvieno mėnesio pirmą savaitę.
Direktorės pavaduotoja ugdymui Ina Jakovlevienė
Kovo 1 dieną 6e klasės mokiniai anglų kalbos pamokoje turėjo galimybę bendrauti su mokiniais iš užsienio. Pamokoje „Mūsų mokymosi ypatumai” mokiniai diskutavo su Escola Joan Sanpera I Torras (Ispanija) šeštokais. Pamokai buvo kruopščiai pasirengta: sukurti pristatymai, mokiniai uždavė vieni kitiems klausimus ir pasiruošė į juos atsakyti.
Mintis surengti tarptautinę pamoką kilo mums, mokytojams, aptariant mokymosi patirtis per pandemiją įvairiose šalyse. Norėjosi, kad ir mokiniai pasidalintų savo įžvalgomis, pastebėtų panašumus ir skirtumus, pokyčius mūsų mokyklų gyvenime. Sužinojome, kad Ispanijoje mokiniai mokosi klasių “burbuluose”, perskirsčius mokinius į klases su mažesniu mokinių skaičiumi. Namų darbus pateikia Google Classroom platformoje, nes neleidžiama keistis priemonėmis. Telefonais mokykloje naudotis draudžiama. Mokiniai ir mokytojai nuolat turi dėvėti kaukes.
Pamokos pabaigoje padarėme išvadą, kad pandemija daug ką pakeitė mokyklos gyvenime, tačiau nesvarbu, kaip mes mokomės – gyvai mokykloje ar namuose nuotoliniu būdu - svarbu neprarasti ryšio su mokytojais ir draugais, kad darytume pažangą, kad augintume savyje atsakomybę už savo mokymąsi ir ugdytume savarankiškumą.
Abiejų mokyklų istorijoje tai buvo pirmoji tarptautinė pamoka. Nuotolinis mokymasis atvėrė naujas galimybes kitokioms patirtims.
Informaciją ir nuotraukas pateikė mokytoja Vida Bersėnienė