Kovo 14-oji ne šiaip sau pirmadienis, o skaičiaus Pi (π) diena.

Šią dieną 5-8 klasių mokiniai matematikos pamokose tyrinėjo, gilinosi, aiškinosi ir galėjo įsitikinti, kad skaičius Pi (π)  leidžia apskritimo ilgį susieti su jo skersmeniu ir yra lygus 3,14159265359...

Atlikdami komandines ir asmenines užduotis mokiniai išbandė savo matematinius gebėjimus, praplėtė akiratį ir suprato, kad su skaičiumi Pi (π)  bendro turime visi – ar pieštume kokius nors objektus, kuriuose esama apskritimų, ar naudotumėmės transporto priemone, ar užsiimtume inžineriniais skaičiavimais, ar rinktume telefono numerį, kuris yra toks pat „nelogiškas“ skaičių rinkinys, kaip ir iracionalus skaičius Pi (π).

Mokiniai dalyvaudami Pi (π) dienos pamokose įsitikino, kad matematika yra ne tik rimtas mokslas, bet gali būti įdomi, linksma, žaisminga. Paminėdami Pi (π) dieną visi vaišinosi pačių išsikeptais apvaliais pyragais, dalinosi įspūdžiais ir aptarė vykusią tiriamąją pamoką.

Informaciją pateikė mokytoja T. Jurevičienė

Kovo 11-oji – Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo diena. Jonavos Justino Vareikio progimnazijos bendruomenė jau antrus metus šią šventinę dieną, pavadintą „Ačiū už laisvę rinktis!“, mini dalyvaudama įvairiose veiklose. Rytas prasidėjo klasės valandėle „Mūsų rankose Tėvynės ateitis“, kurios metu  auklėtojai su mokiniais dar kartą prisiminė svarbias Nepriklausomos Lietuvos datas, diskutavo apie istorinius įvykius ir aplinkybes, padėjusias Lietuvai atkurti Nepriklausomybę. Nepamiršta buvo ir Ukraina, šalis, kuri šiuo metu gina savo teisę būti nepriklausoma valstybe. Šiek tiek atsikvėpti, pažaisti ir pasitikrinti savo žinias vaikai galėjo dalyvaudami viktorinose ir kitose veiklose. Mėgstantys gaminti maistą ruošė šventinius pusryčius „Sveikiname Lietuvą“. Tie, kuriems patinka rankdarbiai, dalyvavo kūrybinėse dirbtuvėse. Turintys pomėgį fotografuoti, fiksavo šventines akimirkas, o gebantys gražiai reikšti mintis popieriuje, rašė laiškus ir kūrė atvirukus Ukrainai. Aktyvaus laisvalaikio entuziastai varžėsi šventiniame bėgime „Obeliskas A. Kulviečiui – Jonava 2022“, 2b ir 4b klasių mokinukai dalyvavo žygyje „Mano gimtasis miestas“.

Dėkojame visai bendruomenei, kuri ne tik dalyvavo Lietuvos Nepriklausomybės minėjimui skirtose veiklose, bet ir pastaruoju metu labai aktyviai prisidėjo prie įvairių mokyklos pilietinių iniciatyvų.

Švęskime Laisvę, branginkime Laisvę, Su Kovo 11 –ąja!

Informaciją parengė mokytoja Živilė Talalienė

Justino Vareikio progimnazijos viena iš penkių vertybių yra pilietiškumo ugdymas.

Šią savaitę, t.y. kovo 7-11 dienomis progimnazijoje vyko įvairios pilietiškumą ugdančios veiklos. Pamokų metu mokytojai mokiniams pasiūlė įvairių integruotų veiklų: rašyti linkėjimą, padėką ar atsiprašymo laišką, kurti draugystės sodą, gaminti taikos balandžius, pinti trispalves ar mėlynos-geltonos spalvos apyrankes, kalbėti apie svajonių mokyklą, laisvę, Tėvynę.

Praktinius atsakingo pilietinio dalyvavimo gebėjimus mokiniai gali išsiugdyti tik patys aktyviai dalyvaudami pilietinės bendruomenės gyvenime. Demokratijos kūrimas šeimoje, tautoje, valstybėje, pasaulyje – tai asmeninė ir bendruomeninė kiekvieno iš mūsų pareiga ir atsakomybė.

Džiaugiamės ir didžiuojamės, kad gyvename laisvoje šalyje, kurioje galime mokytis, dirbti, kurti ir mylėti.

 Informaciją pateikė mokytoja Diana Kizogian

Viena iš efektyvių strategijų įtraukiajai mokyklai – mokymas bendradarbiaujant. Tai dviejų profesionalų – dažniausiai klasės mokytojo ir logopedo, specialiojo pedagogo ar kitos specializacijos pedagogo – bendra ugdymo veikla toje pačioje fizinėje erdvėje, pvz., vienoje klasėje.

Kovo 9 d. priešmokyklinio ugdymo grupėje vyko veikla „Klausyk, vaikeli, kaip skamba raidelės“. Priešmokyklinio ugdymo mokytoja J.Žižienė ir logopedė E.Ruckienė taikė mokymo bendradarbiaujant komandinio mokymo bei „vienas moko kitas padeda“ modelius.

Pirmoji veiklos dalis vyko logopediniame kabinete. Ugdytiniai buvo supažindinti su veiklos uždaviniais, stebėjo filmą kaip atsiranda knygos, atsakinėjo į klausimus, kartojo žinomas raides, atliko užduotis bendradarbiaudami poroje. Abi pedagogės kartu pateikė mokomąją medžiagą visai klasei, pristatydamos skirtingus požiūrius, skirtingus uždavinių sprendimo būdus.

Antroje dalyje ugdytiniai grįžo į savo klasę ir kūrė lapą klasės knygai. Mokytoja supažindino su darbo atlikimo kriterijais. Mokiniams atliekant užduotis, abi pedagogės stebėjo, ar visi suprato, ir padėjo tiems, kam sunkiau sekasi.

Mokymo bendradarbiaujant modelio taikymas įgalino atsižvelgti į kiekvieno besimokančiojo ir visos klasės poreikius, užtikrinti visų įsitraukimą, dalyvavimą bendrose mokymosi veiklose.

Informaciją ir nuotraukas pateikė logopedė E.Ruckienė ir PUG mokytoja J.Žižienė

Ir toliau tęsiasi „Metų klasės“ rinkimai. Daugiausiai taškų vasario mėnesį surinko 5a. Sveikiname juos!

Direktorės pavaduotoja ugdymui Rigvita Grinskė