Šiais metais Rugsėjo 1-osios šventė – Mokslo ir žinių diena – mūsų progimnazijoje buvo ypatinga. Ją pakoregavo epidemiologinė situacija šalyje ir mokyklos renovacija. Kaip ir buvo rekomenduota, progimnazija neorganizavo bendro renginio, bet galima pasidžiaugti tuo, kad vyko daug mažų švenčių kiekvienoje klasėje. Ir  šventinės nuotaikos nesugadino nei kaukių dėvėjimas, nei reikalavimai laikytis saugaus atstumo ir kiti.

Ši diena vieniems – tai tik  mokslų metų pradžia, o kitiems – nauji mokytojai, nauji draugai, nauja aplinka ir daug naujų patirčių. Pačius mažiausius: PUG vaikučius, pirmokėlius ir naujokus penktokus, pasveikino ir padrąsino progimnazijos direktorė Olga Mediekšė. Pirmokus ir PUG vaikučius pradžiugino ir dvi „pelytės“ (aštuntokų atstovės), kiekvienam įteikdamos po dovanėlę.

Kad ši Rugsėjo 1-oji būtų įsimintiniausia, pradinio ugdymo mokytojai ir 5-8 kl. auklėtojai pasitelkė į pagalbą visą savo išradingumą ir išmonę. Pavyzdžiui, 2c kl. mokinukai turėjo išlaikyti lietuvių kalbos, matematikos ir pasaulio pažinimo „egzaminą“, kad gautų bilietą į antrą klasę. O 6a kl. mokiniai kūrė akrostichus pagal žodį „laikas“, užrašė juos ant paruošto ąžuolo lapo ir taip „užaugino“ medį. Kiti šeštokai (6d kl.) žaidė žaidimą ,,Pristatyk klasės draugą“, kurio metu pasitikrino, ar gerai pažįsta vieni kitus ir ar karantinas jų neatitolino. 6c kl. ir 6f kl. mokiniai „virė“ neįprastą ,,Svajonių obuolienę“, į kurią sudėjo savo svajones, norus ir tikslus, o prieš vasaros atostogas pasižiūrės, ar pavyko įgyvendinti viską, ko tikėjosi. Šeštokai taip pat parašė „Gero gyvenimo klasėje receptą“. Septintokai  turėjo gerokai pamąstyti ir pasakyti 3-4 pozityvius dalykus apie save ir 1-2 savybes, kurių norėtų atsikratyti šiais mokslo metais, o šventės pabaigoje smaguriavo klasės draugo mamos dovana – tortu (7c kl.). 7a kl. mokiniai tradiciškai rašė laišką sau ir sukūrė draugiškiausios klasės receptą. Aštuntokai žiūrėjo filmukus apie praeitų mokslo metų įsimintiniausias akimirkas, sakė palinkėjimus klasės draugams ir gavo dovanų po vardinį rašiklį, kurie, pasak auklėtojų, turėtų užfiksuoti kuo daugiau atradimų, gražių akimirkų ir paskatinti nebijoti taisyti savo klaidų...

Žodžiu, kiekvienoje klasėje vyko ne tik netradicinės ir smagios veiklos, bet ir pateikta svarbi informacija apie tai, kaip bus  organizuojamas ugdymas šiais mokslo metais.   

Informaciją pateikė mokytoja Audronė Žagunienė

Nuotraukas pateikė pavaduotoja ugdymui Jurgita Skamaročienė ir soc. pedagogė Viktorija Ergardt

Miela Jonavos Justino Vareikio progimnazijos bendruomene!

Ilgai lauktas visų mūsų susitikimas jau netrukus – Rugsėjo 1-ąją. Šis rugsėjis mūsų bendruomenei kitoks, nes rinksimės į renovuojamą mokyklą.  

Dėl remonto darbų ir Korona viruso šiuos mokslo metus pradėsime neįprastai, daug dėmesio skirdami mūsų visų saugumui, dėvėdami asmens apsaugos kaukes, laikydamiesi saugaus atstumo ir higienos reikalavimų, ribodami mokinių tėvelių patekimą į mokyklą.

Kiekvienai klasei bus skirtas atskiras kabinetas, o statybiniai darbai, keliantys triukšmą, bus atliekami po pamokų, vietos, kuriose vykdomi darbai, saugiai aptvertos.

Dėl mokyklos renovacijos ir epidemiologinės situacijos bendra progimnazijos Rugsėjo 1-osios šventė nevyks.  Mokslo metų pradžią mokiniai šventiškai paminės klasėse su auklėtoju.

Dėkoju už supratimą ir viliuosi, kad visus sunkumus mes kartu nugalėsime. Tad susitelkime, būkime kantrūs ir pakantūs vieni kitiems!

Su naujų 2020-2021 mokslo metų pradžia!

        Nuoširdžiai Jūsų, 

       direktorė Olga Mediekšė

 

Norėdami suvaldyti mokinių srautus, kviečiame į pirmąją pamoką mokinius atvykti pagal tvarkaraštį.

ŠVENTINIS RUGSĖJO 1-OSIOS TVARKARAŠTIS

Laikas, klasė

Auklėtoja

Kabineto nr.

Pastabos

9.00 val. – PUG

J.Žižienė

57

Mokytoja vaikus pasitinka kieme, vedasi į klasę.

9.15 val. – 1a

V.Kontrimavičienė

76

9.30 val. – 1b

L.Grižienė

75

9.45 val. – 1c

L.Bradauskienė

53

10.00 val. – 2a

D.Puišienė

24

Mokiniai eina į kabinetus nurodytomis kryptimis, auklėtojai mokinių laukia kabinetuose.

10.00 val. – 2b

Z.Kožemiakinienė

73

10.00 val. – 2c

N.Butienė

22

10.00 val. – 2d

D.Zigmantienė

21

10.00 val. – 2e

J.Smailienė

20

10.15 val. – 3a

A.Vaitkuvienė

51

10.15 val. – 3b

J.Kulakauskienė

74

10.15 val. – 3c

L.Šimonienė

59

10.30 val. – 4a

Č.Jakutavičienė

52

10.30 val. – 4b

I.Šmorgūnienė

50

10.30 val. – 4c

O.Balckienė

58

11.00 val. – 5a

R.Kunevičienė

66 (3 a.)

11.00 val. – 5b

R.Ambrulevičienė

69 (3 a.)

11.00 val. – 5c

L.Vidauskienė

70 (3 a.)

11.00 val. – 5d

V.Bersėnienė

68 (3 a.)

Auklėtoja mokinius pasitinka kieme.

11.00 val. – 6a

L.Nekrošienė

4 (1 a.)

Mokiniai eina į kabinetus nurodytomis kryptimis, auklėtojai mokinių laukia kabinetuose.

11.00 val. – 6b

L.Gailius

6 (1 a.)

11.00 val. – 6c

I.Beinorienė

5 (1 a.)

11.00 val. – 6d

L.Kazlauskienė

13 (1 a.)

11.00 val. – 6e

B.Pilipavičienė

8 (1 a.)

11.00 val. – 6f

A.Žagunienė

10 (1 a.)

11.00 val. – 6g

R.Krašauskienė

7 (1 a.)

11.30 val. – 7a

D.Kloniūnienė

62 (3 a.)

11.30 val. – 7b

I.Unčiurienė

65 (3 a.)

11.30 val. – 7c

D.Kizogian

63 (3 a.)

11.30 val. – 7d

L.Rockina

60 (3 a.)

11.30 val. – 7e

J.Stankaitienė

61 (3 a.)

11.30 val. – 8a

Ž.Talalienė

46 (2 a.)

11.30 val. – 8b

D.Riaubienė

42 (2 a.)

11.30 val. – 8c

G.Arcerienė

36 (2 a.)

11.30 val. – 8d

S.Rancaitė

44 (2 a.)

11.30 val. – 8e

R.Kuklierienė

40 (2 a.)

Pastabos dėl Rugsėjo 1-osios:

  • Prašome tėvelių savo vaikus palydėti iki mokyklos, į vidų neiti.
  • Naujokų bei pavėlavusių mokinių prie mokyklos durų lauks ir į kabinetus palydės mokytojo padėjėjos.
  • Mokiniai į mokyklą turi ateiti su kaukėmis ar kitomis nosį ir burną dengiančiomis apsaugos priemonėmis, kurias nusiimti galės savo kabinete. Svarbu koridoriuose laikytis saugaus atstumo.

Nuo rugsėjo 2 d. pamokos pradedamos PUG, 1-5, 7, 8 klasių mokiniams 8.00 val., 6 klasių mokiniams  – 8.55 val.

PAMOKŲ LAIKAS:

Pamokos Nr.

1 kl.

2–5, 7, 8 kl.

6 klasės

1

8.00–8.35

8.00–8.45

8.55–9.40

2

8.55–9.30

8.55–9.40

9.55–10.40

3

9.55–10.30

9.55–10.40

11.00–11.45

4

11.00–11.35

11.00–11.45

12.05–12.50

5

12.05–12.40

12.05–12.50

13.10–13.55

6

 

13.10–13.55

14.05–14.50

7

 

14.05–14.50

14.55-15.40

SVARBU: Mokinių tėveliai į mokyklą bus įleidžiami tik esant labai svarbioms aplinkybėms ar iš anksto susitarus su mokytojais / auklėtojais bei mokyklos administracija.

2019-12-11 Justino Vareikio progimnazijoje vyko seminaras „Iššūkiai ir inovacijos ugdymo procese“, kurį organizavo ir vedė mokyklos pedagogai. Buvo parengta išsami programa, paruošti pranešimai. Mokytojai analizavo iššūkius, su kokiais susiduria šiuolaikinis ugdymas, dalinosi darbo patirtimi. Seminarą pradėjo pavaduotoja ugdymui Ina Jakovlevienė. Ji pristatė temą, lektorius, organizavo aktyvinančius, telkiančius komandą žaidimus. Pirmoje dalyje buvo pristatyti šeši pranešimai: „Dorovinių vertybių kaita Lietuvoje“ (Vida Lukoševičiūtė), „Kaip efektyviai įveikti iš kitų šalių atvykusių ar sugrįžusių integraciją, vaikų lietuvių kalbos atskirtį ir padėti sėkmingai mokytis toliau“ (Česlova Jakutavičienė), „Inovacijų išbandymas specialiojo ugdymo procese“ (Edita Ruckienė, Lina Zajankauskienė), „Netradicinių priemonių panaudojimas fizinio ugdymo pamokose“ (Rigvita Kunevičienė), „Mokytojas, tėvai ir vaikas. Kas už ką atsakingas“ (Larisa Rockina), „Mokytojų kolegialus profesinis augimas ir pamokos kokybė“ (Loreta Kazlauskienė). Pirmos dalies pabaigoje mokytojai grupėse kūrė ir pristatė mūsų progimnazijos mokytojų profesinio augimo modelį. Po pertraukos darbas buvo tęsiamas kompiuterių klasėse. Kolegės Sigita Rancaitė, Diana Kizogian, Daivutė Kloniūnienė ir Laima Vidauskienė pristatė inovatyvias mokymo priemonės ir jų taikymą pamokose. Refleksija apibendrino seminaro darbą ir numatė gaires ateičiai. Mokyklos direktorė pasidžiaugė seminaru, išsakytomis įžvalgomis ir komandos sklandžiu darbu.

Mokyklos Metodinės tarybos pirmininkė Loreta KIazlauskienė

Šių metų lapkričio 5 dieną Justino Vareikio progimnazijoje vyko susitikimas su Senamiesčio ir J.Ralio gimnazijų mokytojais. Aptarėme dalykų programų ir mokytojų reikalavimų dermę, žengiant į gimnaziją. Dirbome atskirose sekcijose.

Lietuvių kalbos mokytojai pristatė NMPP rezultatus, bendrųjų programų gaires, mokymosi pasiekimus, baigus 8 klasę. Gimnazijų mokytojos pasidžiaugė, jog mokiniai gerai išmokyti elementarios rašinio struktūros, įpratinti skaityti knygas. Labai aktuali raštingumo problema, bet ji egzistuoja visoje Lietuvoje. Mokytojos pasidalino patirtimi, kokiais būdais šią problemą bandome spręsti.

Progimnazijos anglų kalbos mokytojos kolegėms iš dviejų Jonavos miesto gimnazijų trumpai pristatė savo darbo metodikas kalbėjimo, rašymo ir kalbos vartojimo srityse. Gimnazijų anglų kalbos mokytojos dėkojo už gerai paruoštus mokinius ir pasidalino savo įžvalgomis ir patirtimi.

Matematikos mokytojai aptarė vertinimo tvarką. Buvo labai malonu klausyti gražių atsiliepimų apie mokinius, kurie išmokyti mokinio elgesio taisyklių ir jų laikosi. Matematikos mokytojos nusprendė, kad gegužės pabaigoje gimnazijų mokytojos paruoš kontrolinį darbą, kurį aptars kitą rudenį. 

Mums rūpi progimnazijos mokinių tolimesnis kelias. Norisi, jog žinios būtų tvirtos. Manome, kad tokie susitikimai tiesia tiltus tarp mokyklų. Popietė visus džiugino savo nuoširdžia, šilta atmosfera, konstruktyvumu.

Informaciją pateikė mokytoja L. Kazkauskienė

Nuotraukas pateikė direktoriaus pavaduotoja ugdymui I. Jakovlevienė

Gegužės 13-17 d. jaukiame Ispanijos miestelyje Les Franqueses del Valles, įsikūrusiame 40 km nuo Barselonos, įvyko Europos Komisijos finansuojamo Erasmus+ programos projekto „Take the e-train“ mokymo/si veiklos ir partnerių iš Lenkijos, Italijos, Slovakijos, Graikijos ir Lietuvos susitikimas. Į jį vyko mokyklos direktorė Olga Mediekšė, direktorės pavaduotoja ugdymui Ina Jakovlevienė, projekto koordinatorė Vida Bersėnienė ir mokytoja Laimutė Vidauskienė bei 4 mokyklos mokiniai: šeštokai Aušrinė Božikaitė, Džiugas Stumbrys ir penktokai Faustas Jakovlevas bei Gytė Araminaitė.

Pagrindinis vizito tikslas – pristatyti projekto metu atliktas veiklas, populiarinančias traukinį kaip ekologišką transporto priemonę.

Per dvejus projekto metus mokiniai sukūrė pasakojimą apie du Sirijos pabėgėlių vaikus, ieškančius savo tėvų Europos šalyse. Ši jautri istorija sugulė į knygą, o mokinių atliekamos dainos apie traukinuką partnerių kalbomis jau įrašytos į kompaktinį diską. Per penkias vizito dienas projekto partneriai sukonstravo traukinio bėgių modulius, dekoravo juos savo šalių simbolika ir, padedami vietos geležinkelio asociacijos savanorių, paleido traukinio modeliuką, kuris riedėdamas simboliškai sujungė visas projekte dalyvaujančias šalis.

Viešnagės Ispanijoje metu, susitikimo dalyviai buvo supažindinti su vietos švietimo sistema, jos pokyčiais, pasisėmė patirties, dalyvaudami pamokose ir kituose mokyklos užsiėmimuose. Organizatoriai stengėsi dalyvius kuo plačiau supažindinti su savo šalies kultūriniu ir istoriniu paveldu bei tradicijomis, o mokiniai tarpkultūrinį bendravimą patyrė dar ir gyvendami šeimose.

Vizito metu apsilankėme kaimyniniame Granollers mieste, neišdildomą įspūdį paliko didinga Barselona ir Montserrat vienuolynas. Susitikimo pabaigą vainikavo smagiai praleistas vakaras mokykloje su ispanų šeimomis ir mokytojais.

Grįžome plačiomis šypsenomis ir kupini neišdildomų įspūdžių.

Europinis traukinys sėkmingai mus veža per projekto dalyvių šalis!

Informaciją ir nuotraukas pateikė Ina Jakovlevienė ir Vida Bersėnienė